10.4.2004   Po delší době se mi opět zastesklo po Irsku. A tak jsme vyrazili na rodinný výlet. Letadlem jsme se dopravili do Dublinu, na letišti si půjčili auto a vyrazili: majáky v okolí přístavu Dublin; návštěva Guiness Hope Store (včetně ochutnávky ... :-). Večer jsme odjeli do hostelu v Kellsu
11.-12.4.2004   11. ráno jsem vyrazila na návštěvu svého bývalého působiště - do Castletownu. Odpoledne jsme se jeli podívat na megalitické hrobky.

12. jsem ráno opět vyrazila na návštěvu stájí. Po obědě jsme všichni vyrazili do Navanu a odtud na dostihy do Fairyhouse (na Irish Grand National). Po dostizích jsme jeli do Droghedy, kde jsme přespali

13.4.2004   Brzy ráno jsme odjeli přes Dundalk ke Carlingford Louhg (Haulbowline, Greenore), dále do Newry, na St. John´s Point - tady začalo už trochu pršet; do Donaghadee - zde pršelo už více než dost...; a do Belfastu. Navečer přestalo pršet a tak jsme vyrazili do města - samozřejmě jsme hned potkali pochod orangistů
14.4.2004   Celý den jsme strávili v Belfastu.
15.5.2004   Brzy ráno jsme za velkého deště vyrazili přes Carrickfergus na silnici podél Antrim Coast. Zdálky jsme se podívali na maják na Black Head a pokračovali do Larne. Pomalu přestalo pršet, sice bylo stále zataženo, ale aspoň že nepršelo ... Byli jsme se podívat u Chaine Tower a zdálky viděli Ferris Point a Maidens Lighthouse; odpoledne jsme dorazili do Ballycastle, kde konečně přestalo pršet. Navečer jsme jeli férou na Rathlin Island.  Naši pokračovali sami (pěšky, tedy vlastně autostopem) do Kinramer Cottage, kde jsme měli zamluvený nocleh. Já jsem se šla podívat k majáku na severovýchodní straně ostrova - Altacarry Head . Cestou na chatu jsem potom příšerně zmokla. Utrpení mírně zlepšila krásná duha.
16.4.2004   Ráno jsem, opět sama, vyrazila na Rue Point a zpět. Po obědě jsme všichni šli k ptačí observatoři u západního majáku, bohužel bylo na papuchalky ještě moc brzy; večer jsme jeli zpět do Ballycastle, kde jsme přespali ve skvělém (již dříve odzkoušeném) hostelu blízko přístavu
17.4.2004   Tento den opět nezačal sluníčkem. Po prohlídce Giant´s Causeway jsme se jeli zahřát do Old Bushmills Destillery (zajímavá prohlídka a ještě lepší ochutnávka); přes Londonderry (kde jsme z auta kvůli dešti ani nos nevystrčili) jsme pokračovali po pobřežní silnici kolem Lough Foyle (Culmore Point) do Moville, Warren Point na Inishowen Head; kousek jsme se vrátili a odbočili směrem na Malin Head, odkud je krásný výhled na ostrov Inistrahull. Po prohlídce nejsevernějšího vetešnictví Irska jsme jeli do hostelu v Malinu, kde jsme přespali
18.4.2004   Ráno jsme jeli přes můj oblíbený Gap of Marmore na Dunree Head (pevnost byla bohužel zavřená), dále do Buncrany. Po prohlídce pevnosti Grainan of Aileach jsme jeli přes Letterkenny směrem na Fanad Head; odtud jsme pokračovali kolem Doe Castle do Dunfanaghy, kde jsme přespali v úžasném hostelu (postaveném ze starého vlakového vozu)
19.4.2004   Pouze zdálky jsme viděli Tory Island (odkud by měla jet féra jsme sice věděli, ale nějak se tam žádná nenacházela...) a tak jsme pokračovali dál přes  Bloody Foreland a The Rosses se záměrem dojet na Aran Island. Tady jsme féru našli, ale prozměnu nám ujela. Vzhledem k tomu, že poblíž nebyl žádný hostel pokračovali jsme dál a přes Glengesh Pass dojeli až do Malinbeg (zde jsme přespali ve fantastickém hostelu).
20.4.2004   Na ostrov a maják Rathlin O´Birne se běžný člověk nedostane, tak jsem si ho vyfotila alespoň z dálky. Z Malinbegu jsme jeli ke Sleave League a odtud k Rotten Island a St. John´s Point. Navečer jsme dorazili do Donegalu (po prohlídce města jsme se ubytovali v mistním hotelu)
21.4.2004    Ráno jsme (opět s častými přeháňkami) vyrazili kolem Carrowkeel na Rosses Point kde byly k vidění majáky Metal man, Oyster Island a Blackrock. Při procházce jsme opět řádně promokli a tak jsme urychleně odjeli uschnout do hostelu ve městě Sligo.
22.4.2004   Po prohlídce města a opatství (Sligo Abbey) jsme vyrazili do Westportu. Prošli jsme si tohle krásné městečko a ubytovali se v hostelu a připravovali se na poslední velký výlet a výšlap.
23.-24.4.2004   Ráno jsme vyrazili k úpatí hory Croagh Patrick. Odtud jsem s taťkou vyrazila k jejímu vrcholu. Od 3/4 byl ale kopec zahalen do mraků a tak jsme přišli o krásný výhled. Zdálky byl vidět ostrov s majákem Inishgort; navečer jsme vyrazili zpět do Dublin
25.4.2004   Ráno jsme ještě zajeli na procházku na pláž u Dublinského zálivu na  Northbank a pak už jenom vrátit auto a letěli zpět do Prahy